2010. október 30., szombat

Könyvek, kották

Talán ezzel kellett volna kezdenem, de most bepótolom. Én ezeket a könyveket és kottákat szoktam nézegetni, ha ihlet kell a felkészüléshez.

KÖNYVEK:
Forrai Katalin: Ének a bölcsödében
Forrai Katalin: Ének az óvodában
Forrai Katalin: Jár a baba, jár
Forrai Katalin: Európai gyermekdalok 1-2.
Kicsi vagyok én (Holnap kiadó)
Altató (Holnap kiadó)
Cini-cini muzsika (Móra kiadó)
Szeret engem a világ (Magyar könyvklub)
Kertész Eszter: Rózsalámpa
Szedlacsek Katalin: Kerekecske gombocska 1-2.
Gállné Gróh Ilona: Ringató
Kerekítő 1 (Naphegy kiadó)
Weöres Sándor: Évszakok
Ciróka-maróka (Társ kiadó)
Kerekecske, dombocska (Társ kiadó)
Ákombákom (Társ kiadó)


A könyvek közül együtt nézegetésre is kiválóak az alábbiak:
Kicsi vagyok én
Altató
Rózsalámpa
Kerekítő
Weöres: Évszakok


KOTTÁK:
Kodály Zoltán: Kis emberek dalai
Járdányi Pál: Terefere Tercsi
Forrai Katalin: Daloló állatok
Forrai Katalin: Daloló ABC
József-Szmrecsányi: Zenei előképző

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése